A lakásátadást dokumentáljuk (magyarul és angolul), leltárt veszünk fel, illetve a mérőóra állásokat rögzítjük. Dokumentáció segíti az esetlegesen felmerülő vitás helyzetek megoldását, illetve a bérlet időtartam végén a rezsifogyasztás elszámolást.
A bérlővel való kommunikációt teljes körűen átvesszük. A vitás esetek kezelésében több éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk. Bérlők bármikor kapcsolatba léphetnek velünk e-mail-en, telefonon és személyesen is. Sürgős esetekben azonnal rendelkezésre állunk.
Rezsi költségeket kiszámoljuk mérőóra állás alapján, és intézzük a közös költség, közmű díjak befizetését havonta, melynek összegét a bérlővel elszámoljuk. Kommunikálunk a közös képviselettel és a közmű szolgáltatókkal.
Cégünk a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően számlát állít ki a tulajdonos nevében. A számla egyik eredeti példányát és digitális másolatát havonta eljuttatjuk a bérlőhöz.
A tulajdonos által meghatározott időközönként ellenőrizzük az ingatlant. Üresen álló lakásoknál a postaládát kiürítjük és ellenőrizzük a lakás állapotát. Bérlet ingatlan esetén, a bérlővel előre egyeztetett időpontban, megtekintjük a lakás állapotát.
Cégünk a felmerülő karbantartási igényeket megbízható szakemberekkel végezteti el. A munka felmérése után, árajánlatot kérünk (tulajdonossal folyamatos kapcsolattartás) Lebonyolítjuk, ellenőrizzük az elvégzett munkát.
Nagyon fontos, hogy a bérleti időszak végével, a lakás gyorsan visszakerüljön a piacra.Az ingatlan takarítását megszervezzük és felügyeljük. A bérlő kérheti a lakás rendszeres takarítását is, melyre árajánlatot kérünk számára!